Κριστίν Λαγκάρντ“Oι μηχανισμοί ελέγχου για την Ελλάδα είναι απαραίτητοι για να διασφαλιστεί ότι δεν θα πέσουμε σε πηγάδι χωρίς πάτο”
Αλέξης Τσίπρας“Προεκλογικά μιλούσε για σοσιαλισμό ή βαρβαρότητα και τώρα προσπαθεί να παρουσιάσει τη βαρβαρότητα ως εθνική επιτυχία”
Το άρθρο έχει συνταχθεί την Τρίτη, 26 Ιανουαρίου, 2010 και έχει καταχώρηθεί στην κατηγορία ΚΛΙΚ, ΥΓΕΙΑ. Μπορείτε να παρακολουθήσετε σχόλια σε αυτό το άρθρο μέσω του RSS 2.0 feed. Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση , ή να κάνετε trackback από το site σας.
Οι ευεργετικές ιδιότητες των λιπαρών οξέων ωμέγα 3
Η πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά διατροφή βοηθάει στην καθυστέρηση της γήρανσης του DNA των καρδιοπαθών, γεγονός που μπορεί να εξηγήσει την αιτία που τα ιχθυέλαια είναι τόσο ωφέλιμα μετά από μια καρδιακή προσβολή, σύμφωνα με Αμερικανούς ερευνητές.
Όπως δήλωσε ο Dr. Ramin Farzaneh-Far από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Σαν Φρανσίσκο, οι καρδιολόγοι γνωρίζουν από καιρό ότι τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα φαίνεται πως ωφελούν ασθενείς με στεφανιαία νόσο.
Έρευνες των προηγούμενων 20 ετών έδειξαν ότι μετά από μια καρδιακή προσβολή η λήψη ιχθυελαίων μέσω της διατροφής ή συμπληρωμάτων μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο επόμενης καρδιακής προσβολής ή θανάτου από καρδιοπάθεια.
Πιθανή εξήγηση είναι ότι τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα εξουδετερώνουν το οξειδωτικό στρες, το οποίο είναι χημική αντίδραση που προκαλεί βλάβη στα κύτταρα και μπορεί να μειώσει το μήκος των τελομερών. Άλλη εξήγηση είναι ότι τα ιχθυέλαια αυξάνουν την παραγωγή της τελομεράσης, η οποία είναι ένα ένζυμο που επιμηκύνει και επιδιορθώνει τα τελομερή που έχουν κοντύνει.

Αυξάνονται τα λουκέτα στα περίπτερα.
Πιο γρήγορη η Google.
Ξαναέρχεται η απόσυρση αυτοκινήτων;
Στους πλημμυροπαθείς η Τζολί.
Ανανεωμένη η Μόνικα Μπελούτσι.
Αξίζει να το ζεις με την Τατιάνα.
Κάνουν πίσω για το πετρέλαιο θέρμανσης.
Στη Θεσσαλονίκη ο πρωθυπουργός.
Πέρασμα αστεροειδών σε κοντινή απόσταση από τη Γη
Στα ύψη ο πληθωρισμός.