Κριστίν Λαγκάρντ“Oι μηχανισμοί ελέγχου για την Ελλάδα είναι απαραίτητοι για να διασφαλιστεί ότι δεν θα πέσουμε σε πηγάδι χωρίς πάτο”
Αλέξης Τσίπρας“Προεκλογικά μιλούσε για σοσιαλισμό ή βαρβαρότητα και τώρα προσπαθεί να παρουσιάσει τη βαρβαρότητα ως εθνική επιτυχία”
Το άρθρο έχει συνταχθεί την Κυριακή, 7 Ιουνίου, 2009 και έχει καταχώρηθεί στην κατηγορία ΥΓΕΙΑ. Μπορείτε να παρακολουθήσετε σχόλια σε αυτό το άρθρο μέσω του RSS 2.0 feed. Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση , ή να κάνετε trackback από το site σας.

Δεκαπέντε λεπτά στην έκθεση του ηλίου συμβάλλουν ευεργετικά στη υγεία του ανθρώπινου οργανισμού και βοηθούν στην καταπολέμηση του καρκίνου!
Σύμφωνα με έρευνα Αμερικανών επιστημόνων του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια, η καλύτερη προστασία κατά του καρκίνου είναι η αύξηση στον οργανισμό των επιπέδων της βιταμίνης D, η οποία και δημιουργείται από την έκθεση του δέρματος στον ήλιο.
Στη μελέτη «Χρονικά Επιδημιολογίας», ο καθηγητής Σέντρικ Γκάρλαντ και συνάδελφοί του από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Σαν Ντιέγκο υποστηρίζουν πως αν όλοι παίρναμε 2.000 ΙU βιταμίνης D την ημέρα θα είχαμε 200.000 κρούσματα καρκίνου του μαστού και 250.000 κρούσματα καρκίνου του εντέρου λιγότερα στον κόσμο.
Ωστόσο, η Διεθνής Υπηρεσία Έρευνας για τον Καρκίνο (ΙΑRC) στη Λιόν της Γαλλίας έχει ζητήσει από πέρσι να πραγματοποιηθεί μεγάλη δοκιμή για να αποδειχθεί με ασφάλεια η αποτελεσματικότητα της βιταμίνης D από την έκθεση στον ήλιο.
Στο παρελθόν τα συμπληρώματα δεν έχουν δείξει ότι προσφέρουν τα οφέλη που αναμένονται από τη βιταμίνη D όταν αυτή παράγεται με φυσικό τρόπο στον οργανισμό.
Η συγκεκριμένη βιταμίνη δημιουργείται από τη δράση του ηλιακού φωτός πάνω στο δέρμα και θα ήταν ίσως αναμενόμενο να λείπει από πληθυσμούς που ζουν στις βόρειες χώρες.
Επίσης, η σύνθεση της βιταμίνης D στο δέρμα εμποδίζεται από τη χρήση αντηλιακών με πολύ υψηλό δείκτη προστασίας.
Το παράδοξο για τους Ελληνες
Η συγκεκριμένη βιταμίνη δημιουργείται από τη δράση του ηλιακού φωτός πάνω στο δέρμα και θα ήταν ίσως αναμενόμενο να λείπει από πληθυσμούς που ζουν στις βόρειες χώρες.
Παρ’ όλα αυτά, συμβαίνει το έξης παράδοξο.
Πρόσφατες έρευνες διαπιστώνουν ότι οι Έλληνες, οι Ισπανοί και οι Ιταλοί έχουν πολύ λιγότερη βιταμίνη D σε σχέση με τους Νορβηγούς, τους Δανούς, τους Ελβετούς και τους Γάλλους.
Αυτό ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι η δημιουργία της βιταμίνης D εμποδίζεται από τη μελανίνη στο σκούρο δέρμα των μεσογειακών λαών.
Επίσης, η σύνθεση της βιταμίνης D στο δέρμα εμποδίζεται από τη χρήση αντηλιακών με πολύ υψηλό δείκτη προστασίας.
Επιπλέον, στις μεσογειακές χώρες οι άνθρωποι δεν καταναλώνουν τόσο λιπαρές τροφές που περιέχουν βιταμίνη D, καθώς το κύριο λίπος της διατροφής είναι το ελαιόλαδο, που δεν εμπεριέχει βιταμίνη D.

Αυξάνονται τα λουκέτα στα περίπτερα.
Πιο γρήγορη η Google.
Ξαναέρχεται η απόσυρση αυτοκινήτων;
Στους πλημμυροπαθείς η Τζολί.
Ανανεωμένη η Μόνικα Μπελούτσι.
Αξίζει να το ζεις με την Τατιάνα.
Κάνουν πίσω για το πετρέλαιο θέρμανσης.
Στη Θεσσαλονίκη ο πρωθυπουργός.
Πέρασμα αστεροειδών σε κοντινή απόσταση από τη Γη
Στα ύψη ο πληθωρισμός.